22. nap: Carrión de los Condes - Terradillos de Templarios, 27 km

2019. június 25. 

Pár napja hallottam egy ír lánytól, h a Camino "break from reality". Nagyon tetszett ez a megfoglmazas, sokszor eszembe jut.

A mai különös nap volt. Első napunk volt az igazi Mesetán, ahol tényleg semmi nincs órákon keresztül, csak lapos szántóföldek és erős napsütés... Ahol az ember vagy buszozik (???), vagy zenet hallgat, vagy beszelget, vagy gondolkozik... És a helyszíntől függetlenül úgy adódott, hogy az egész napom egy hatalmas érzelmi hullámvasút lett, bőven volt miről gondolkodnom. És ez a helyszín még különlegesebbé tette a történteket. Vincenttel nagyjábol együtt setaltunk, de keveset beszéltünk.

Néhany  szomorkás esemény is volt a napon: reggel az "előző életemből" otthoni dolgok miatt - és itt nagyon jó volt, h Vincent velem volt és erről pont tudtunk beszélgetni -, aztán itteni caminos események miatt (ami szintén "reality", csak nem az, amiben épp szünetet tartunk, hanem egy masik, amiben pont most élünk...), de összességében mégis boldog vagyok hogy itt lehetek, átélhettem ezeket, és ezt a napot is együtt tölthettem Miaval és Vincentel.

Délután a falu első alberguejében, távol a falutól szálltunk meg, ismét hármasban. Éjjel itt láttam először igazán a csillagokat (a tejutat). Most teljesen más volt, mint pár napja. Éjjel fél 3 körül kimentünk az udvarra, és valami csodaszépen ragyogtak a csillagok, szavakkal nehéz is lenne leírni. Napra pontosan, sőt szinte órára pontosan 4 hónapja, hogy Niki a Caminon ragyogó csillagok szépségéről írt nekem. 4 hónapja, február 25-én ezen kívül még sok minden történt, ami hozzásegített később, hogy most itt lehessek. És mikor Nikivel beszélgettem, ő volt az első, aki mellett az út lelki részén is elkezdtem gondolkodni, nem csak azon, hogy fizikailag teljesítsem. Vincent ébresztett fel - én kértem rá napokkal ezelőtt, hogy ha látja a csillagokat tegye meg - és még az udvari lámpát is letakarta nekem egy székkel, hogy jobban látszódjanak a csillagok :o) 

 

img-20190625-wa0011_2.jpg

img_20190625_093531_2.jpg

Szülinapi köszöntés Mükének <3 

img_20190625_103824.jpg

Reggeli piknik a szántóföld szélén 

img_20190625_141112.jpg

Ebéd egy bárban img_20190625_111858_2.jpg

 

img_20190625_134753.jpgThis way! :o)